torsdag 5 april 2018

NYHET, MINIBRICKA / GLASUNDERLÄGG!









-NYHET-

Jag är så glad att presentera en ny produkt och nytt mönster!
Liten bricka/glasunderlägg. 
Ett fåtal finns nu i webshopen.


En liten bricka av björkfanér, 11 cm stor. Svenskt hantverk med mönster designat av mig. Brickorna passar fint att använda som glasunderlägg, små assietter eller att lägga smycken på.

Mitt nya mönster i milda pastellfärger är ett collage som jag gjort för hand och sedan beatbetat i dator. Inspirationen till detta mönster har jag fått från ljumma sommardagar tillsammans med mina barn då vi letar små skatter på stranden, glasbitar i olika färger och stenar som har slipats av havet och fått sina fina mjuka former.

Jag hoppas att dessa små brickor ska få sprida mycket glädje och stämning härliga sommardagar!
De små brickorna finns även med mitt populära dot-mönster som med fördel matchas med andra produkter ur samma serie.

____________________________________

New mini tray / coaster in stock.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad! ❤